Het Praat en Ontmoet Café is op zoek naar een nieuwe locatie in het Westland. Wij beginnen weer in 2019!

Het Praat en Ontmoet Café in Den Haag blijft gewoon staan en die is elke laatste woensdagavond van de maand om 19:30!

IMPULS&Woortblind Praat&Ontmoet Café Den Haag.

Het IMPULS&Woortblind Praat&Ontmoet Café Den Haag,heeft onderdak gevonden bij Stichting Buitengewoon Actieve Breinen op de Loosduinse Hoofdstraat 563.

Vanaf januari 2018 ELKE LAATSTE WOENSDAG VAN DE MAAND OM 19:30

De IMPULS&Woortblind Praat&Ontmoet Café's zijn er voor iedereen met of zonder diagnose ADHD of ASS en voor wie hier meer over wil weten. Je kunt bij ons ervaringen delen en gewoon gezellig praten als lotgenoten onder elkaar.

IMPULS&Woortblind Ochtend Praat&Ontmoet Café Westland

Ook zijn we druk bezig om een IMPULS&Woortblind OCHTEND Praat&Ontmoet Café Westland  op te zetten. Heb jij interesse om bij één van de Praat&Ontmoet Café's als vrijwilliger mee te helpen? Meld je dan bij ons en we bespreken de mogelijkheden graag met je. Reageren kan met het contactformulier of bellen/WhatsAppen op 06 36 159 154

Kijk op onze Facebook pagina voor meer informatie